Tvättat och packat..

Till att börja med så var man väl ganska så seg idag... Men på eftermiddagen var det då dags att rycka upp sig, var å fikade med Sune och Anna.. Sedan åkte jag och Anna runt hela hudik för att hämta nycklar å grejer.. Tillslut begav vi oss hem till min mormor och morfar med allt, jag är nu fortfarande där, ska sova här i natt.. Jag har tvättat en massa och försöker lite smått att packa.. Det e så svårt att veta vad man ska ha med sig..Vi ska ju lixom bo där nu i typ ett halvår, å jag har kommit på att jag typ inte har nå vinterkläder, haha, bra dä :P Imorron drar vi iaf till Tänndalen alltså å kollar in läget där.. Kan tänkas att jag kommer hem till veckan igen i några dagar, för att träffa Jessica och Magnus bebis....

På tal om det, de lyckades inte få igång Jessica tillräckligt idag heller.. Men hon har stått ut med en massa värkar å skit hela dagen och kvällen. Så hon var helt slut. Dessutom är hennes värden sämre än vad de var igår, fortfarande jättehögt blodtryck, så de var tvungen att söva ner henne.. Hon nästan bad om det själv också för hon var så trött och sliten stackarn.. Jag tycker så jävla synd om henne.. Fan vad hon ska råka ut för en massa skit jämt!! Imorron väcker de henne och gör ytterligare ett försök, men om de inte lyckas då så kommer de att göra kejsarsnitt, hon står inte ut nå mer annars... Fy faaan....

Jaja, imorron då ja, då kommer jag och Anna till Tänndalen.. Jag hoppas att det blir bra där i vinter nu då. Det känns som om att det kan bli skojj.. Jag hoppas verkligen på det.. Haha, vi livar nog upp stämningen lite ska ni nog se :P

image8
Jag och Anna vettni :PP Det e grejer det vill jag lova... Eftersom att one tree hill filmerna börjar ta slut nu så får jag väl lära mig att titta på that's 70's show nu då som Anna tjatar om.. Måste ju ha nått att kika på om dagarna :P

Näe uscha nu börjar jag då bli riktigt trött.. Ska ställa klockan på åtta så att jag förhoppningsvis hinner göra allt jag vill hinna imorron nu då.. Hmm, måste tänka om det är nå mer jag vill berätta.. Tänk tänk tänk... Tror fan inte det :S Inte mer än att jag vill åka till Thailand, tycker ni att det börjar bli uttjatat att jag säger den meningen tro, hehe.. Kan inte rå för det, det var de bästa 3,5 veckorna i mitt liv!!

image9
Sov gott å dröm så sött allihopa som jag känner! Speciellt Jessica!!!!!!!!!


Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0