TRÖTT!!!!

Imorse var det otroligt tungt att gå upp, jag var så jävla trött.. Men jag vaknade iaf, jag försov mig minsan inte!! Idag ökade antalet gäster till det dubbla, blev väldigt stressigt på lunchen när såklart ALLA kom och ville ha mat samtidigt.. Men det är kul å tycker jag, när det lixom blir lite spännande.. Å det gick ju bra trots allt.. Jocke jobbade med oss idag också, så vi var tre i servisen.. Skönt, annars hade det ju aldrig gått..
Vi har städat lite i förråd å så, men har inte hunnit med så mycket, blir väl mer imorron antar jag...
Jag började jobbet åtta imorse och blev klar halv ett i natt, så jag är jäääävligt trött nu, för inte sov jag många timmar i natt heller!!!!

Så nu måste jag sova.. (Gästerna spelar fortfarande musik nere i receptionen :P hehe, de lära ju vara pigga till frukosten :P Hahaha..)

Saknar Thailand!!


Pussar!

P.s Måste ju för fan säga att jag och Anna har hittat en bil :D Jippi!! Den kommer hem till henne imorron så vi får hoppas på att den är bra :) D.s

Kommentarer
Postat av: Alex

Sov gott :)

2007-11-09 @ 01:49:31
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0