Snö!

I lördags var det fotbollsavslutning.. Vi åt tacos, drack god dryck, hade prisutdelning och skrattade otroligt mycket! Jag hade seriöst träningsvärk i magen dagen eftter haha :D
Malin fick pris för flest antal träningar, som vanligt, den kallas svettdroppen :) Hodell vann pris för bäste målskytt.. Sist men inte minst vann Malin Karlsson pris för bäste spelare :) Det tycker jag var bra!!
Vi spelade gitarr och sjöng mycket fint också :P Hehe..

Sedan drog vi iväg ett gäng in till Hudik.. Förfestade ett tag hos Ubbe men sen drog vi på Stadt.. Jag lyckades tränga mig före i kön å komma in fort som fan :P Hehe.. Björn Rosenström spelade på Stadt, jag och Johanna trängde oss ganska så långt fram.. Men när han började spela var det fan omöjligt att stå upp.. Man blev för fan mosad som om att det var värsta jävla konserten.. Så jag gav upp och gick till övervåningen istället, de spelade jävligt bra musik där och vi var ett stort gäng som dansade tillsammans så det var skitkul :D

När de var påväg att stänga var det såklart Zappata som gällde :P Hehe.. Jag och Carl gick dit och käkade strax före två, å skönt var det för då slapp vi den jävla skitkön som alltid uppstår :) Snackade med folk, skrattade, skämdes och hade allmänt trevligt :)

Igår fyllde Antonia 17år så jag och Jessica drog till Sundsvall för att gratulera henne :) Det var inge kul att köra/åka bil, för fy fan vilket väder och dåliga vägar.. Först var vi hos Antonia och fikade men sedan gick vi hem till mamma å käkade mat.. Det var riktigt trevligt med roliga människor.. På vägen tillbaka till Hudik hoppade jag av i Gnarp där Anna hämtade upp mig.. Vi åkte hem till henne å tittade på One tree hill :P Hehe, är inne på säsong tre nu :D:D!! Den serien är så jävla bra.. Tack Therese att vi får låna dina skivor hela tiden :P
När vi kom hem till Anna var även hennes kusiner Leo och Linn där, de var otroligt söta. Det här var det första de sa till mig:
Anna: Det här är Mimmi (åsså pekar hon på mig)
Leo: Å vi är pappas barn (åsså pekar han på sig själv och på Linn)
Haha, det var så gulligt när han sa det.. Fick en kram av de båda när de åkte hem :)

Idag gick vi upp tidigt för Anna skulle åka till Erica och rida häst.. Jag fortsatte in till Hudik och åkte hem till Hanna och Mia.. Å nu sitter jag fortfarande här, vet inte riktigt vad jag ska göra av denna dag.. Men jag börjar bli hungrig så jag måste snart äta nått gott nånstans :S

Det snöar utanför fönstret nu, IGEN.. Jag vill inte ha snö, jag vill inte ha vinter, jag vill ha sommar och sol och ett underbart turkost hav som man flyter så
lätt i.... JAG VILL HA THAILAND!!!!!!!!


Pussar!!


Kommentarer
Postat av: Therese

hehe =D
Jag tycker bara det är kul att nån tycker om det lika mkt som jag =D

2007-11-13 @ 10:30:52
URL: http://theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0