När blir jag moster!?

Igår satte läkarna igång Jessica, så att hon skulle börja få värkar å så.. De höll på hela dagen å kvällen.. Men de fick inte riktigt igång henne så hon måsta ta en sömntablett.. De startade henne imorse igen å sedan dess har jag inte hört nått.. Men om de inte får igång henne denna gång så måste de nog göra kejsarsnitt.. Jag hoppas verkligen att det går vägen denna gång..!!!!

Igår fyllde Fredrik år, så jag och Anna snickrade ihop en present till honom, en blomma typ med en massa tillbehör.. Å sedan bakade vi en tårta som stog på en freesbee (vet inte hur det stavas..)  Så han fick en sådan också.. Vi är för gulliga :D Hihih.. Vi var där på förfest, sedan drog vi till bockarna.. Det var skojj! Men jag blev lite för full, fy faan.. Men men, slaggade hos Hanna och Mia iaf :D :P

Nu ska jag och Anna gå å käka på jambo med Sune.. Ha det fint gott folk...


Pussar!!

P.s Anna och jag kikade på Matildas Thailandsbilder, vi vill dit NU!!!!!! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0