Myskväll :)

Idag försov jag mig, kan det bero på att jag var uppe så länge igår!? Eller, näe jag vet inte jag e :PP Haha.. Tur att det var lungt ändå rå, inte så otroligt stressigt :P
Jobbade idag, lungt, jag fixade en massa förråd å så, håller på att städa allt.. Men det blir fint :D

Efter jobbet åt vi (Jag, Johan, Hans tjej, Marcus och Jocke) mat..  Gott som fan :P Sedan drog vi till VIP-bastun och hade mys och drack öl... Vi tog ett topp i bassängen i mörkret, mysigt mysigt :P Sedan drog vi vidare till hotellrummet och myste på.... Kul som fan detta gäng!!

Några fick ju till det ikväll iaf, om man säger så, muahahhahahahah, fan vad roligt :D:D:D:D:D!!!!! Riktigt skojj!!
Näe, nu måste jag nog sova om jag ska klara av att gå upp imorron utan att sova över.. Hehe ;PPP


Sov gott...



Pussar!!

Kommentarer
Postat av: Anna Källman

vad mysigt det lät! :D

2007-11-08 @ 11:58:44
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0