Härligt gäng!

Började åtta imorse igen, slutade ett på natten.. Är skapligt trött nu med vill jag lova.. Benen är alldeles slut! Har även ont i ryggen av att jag stått så länge.. Men det har varit skojj, det var ett riktigt roligt gäng som käkade middag, och de som underhöll var tre och en termos, å  dom är faktiskt jävligt bra! Så det var trevligt..

Jag lyckades ta ledigt imorron, så jag ska vara med på fotbollsavslutingen :D Det ska blir riktigt skojj dä!!!!

Har nog inget mer att säga till er.. Trött som fan är jag, jag somnar snart.. Ha det bra!!


Pussar!


Kommentarer
Postat av: Melissa

hhe god natt!

2007-11-10 @ 01:55:22
URL: http://motionpicture.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0