Glädje!

Idag vaknade jag av att klockan ringde faktiskt.. När jag gjort mig i ordning gick jag till Ingrid där jag färgade min utväxt och klippte topparna yttepytte, det blev bra :)
Jag hoppade på bussen till Hassela och kände mig otroligt trött, när jag kom fram kom Johan och hämtade mig på stationen.. När vi kom fram var det bara att börja jobba på en gång.. Har jobbar till 22.30, blev inte så jävla sent ändå..

Idag har jag varit glad, glädje är en bra sak!! Hoppas att jag är lika glad imorron :PP

Sedan har vi (jag, Johan och Marcus) suttit på hotellrummet och spelat vetgirig :P hehe, det är mycket skojj!!

Hmm, har inte så mycket mer att säga.. Jag och Anna letar fortfarande efter bil, kanske har en på G :) Vi får se imorron..

Äh va fan, jag måste sovam jag börjar jobba om 5,5 timme.. Sov gott världen!!!


Pussar!!

P.s Thailand jag tänker på dig :P D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0