En dag till ända..

Jag vaknade med hemsk värk i ryggen, hade legat så att min stora svank tvingades att bli ännu större. Kunde knappt röra på mig, så det tog väl ca 5-10 minuter innan jag ens lyckades gå på toa :S :P Sedan blev det bra igen :D Satte igång datorn, loggade in på msn och tog på lite musik..
Fick ett ryck och började diska (jag är alltså hemma hos Hanna och Mia), om man säger såhär, det var ju inte det minsta diskberget man sett.. Tog ganska många minuter det.. Sedan gjorde jag rent under diskhon för fy fan hur det såg ut där.. Rensade pant och tömde sopkorgarna, jag tror fan att jag gick ut med minst 6 soppåsar..!!!! Städade även lite ytligt i vardagsrummet så att det såg fräscht ut..
När jag var klar satte jag mig vid datorn igen...

Folk kom och gick.. Vi var på affären å handlade fika.. Jag och Anna hyrde en film som vi alla tittade på; Perfect Stranger, den var riktigt bra :) Så den rekomenderas verkligen till att ses, den var annorlunda!!

Imorgon börjar mitt arbetsliv igen, det känns otroligt jobbigt.. Har blivit lite lat på sistonde, men det gäller väl bara att jag kommer in i det hela.. Först ska jag till Salong Ingrid och färga utväxten å så, men sedan drar jag direkt till Hassela.. Jag kommer att jobba där ända tills på lördag.. Jobbigt jobbigt, men behöver man pengar så behöver man..
Just ja, jag och Anna var och besiktigade hennes bil idag, det gick inte så bra.. Den som vi tänkte ha i fjällen.. Det blir väl till för oss att låna pengar och köpa en bil tillsammans... Vi måste ha en bil där uppe, annars är vi ju helt jävla isolderade!!

Vi är helt såld på www.vetgirig.nu allihopa, har sutte å spelat det i flera dagar nu... Det är därför som jag är vaken så sent också.. Det är lätt att bli beroende och därmed svårt att slita sig.. :P Men kul är det.. Haha.. Dessutom så är det ju allmänbildande, det är bra för jag är verkligen inte allmänbildad..!! :D

Näe nu ska jag sova, fast jag kan inte säga god natt utan att säga: Fan vad jag saknar Thailand!!!!!!!
image6
Se och njut, dröm om Thailand, för det ska då jag göra iaf!!!!!!!!!!!


Pussar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0