Då var man ny här då..

I och med att min kamera har blivit stulen kan jag inte lägga in bilder på bilddagboken (den har varit som en blogg för mig) vilket leder till att jag måste skaffa mig en blogg istället för att kunna lätta mitt hjärta, och även berätta allt roligt jag sysslar med om dagarna :)

Igår var det August som gällde, me love that place.. Det var riktigt lyckat med ett bra band som spelade.. Jag skulle sova över hos Hanna och Mia men ändrade mig när jag såg hur mycket folk det var på efterfesten, jag orkade helt enkelt inte med det.. Men då var Ubbe snäll och lät mig sova över hos honom, tack :)

Idag har vi bara degat.. Var å åt pissa med Carl (det var riktigt trevligt), men annars har jag bara legat inne i Hannas och Mias lägenhet, förutom när vi åkte på affären och köpte chips och dipp då förstås :P

image1

Har för tillfället inte så mycket mer att säga... Jo, jag längtar tillbaka till Thailand och allt som hör till.. Det var en helt underbar tid som jag vill ska vara här igen!! Den bästa resan jag någonsin har gjort... Fan vad jag saknar det landet!!!! Jag ska definitivt resa dit igen, miiiinst en gång till :D

image5

Nu är jag riktigt trött, ska väl försöka sova.. Ibland har jag svårt att sova även när jag är sjukt trött.. Fast ibland somnar jag på en gång också :P Hoppas att det blir så i natt :)

Bilderna som jag lagt in i detta blogginlägg har jag snott från mina vänner :)

image4


Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0