Äntligen!!

I lördagskväll åkte jag och Johannes till Hudiksvall.. Jag hängde med ut på krogen. Vi var på Stadt, jag var nykter och det var faktiskt skojj :)

I söndags fick jag ÄNTLIGEN se min underbart söta systerson Max :D
image14
Jag myste med honom hela dagen vill jag lova :) Även mamma och Antonia kom hem till Magnus och Jessica..

Jag sov hemma hos Hanna och Mia..

I måndags var jag hemma hos Hanna och Mia ett tag.. Men sedan for jag till Jessica och Magnus igen för att träffa lilla Max :)
image17
Jag kunde inte slita mig ifrån honom denna dag heller :)
På kvällen åkte jag hem till Hanna och Mia igen.. Vi kikade på film och tog det lungt..

Igår träffade jag Hanna Nordin, var till hennes och Mannes lägenhet i Ilsbo för första gången.. De hade de riktigt mysigt måste jag säga.. Det var en kort vistelse, men det var roligt att träffa Hanna igen :) Det var ett tag sedan..
Senare på dagen var jag på stan med Sune en sväng å sedan bjöd hon mig på en Jambomacka :)
Efter detta åkte jag hem till Johanna, var med henne å hon lagade mat till mig :) Sedan åkte jag hem till syster igen för att träffa Max en sista gång innan jag skulle åka upp till Tänndalen..
image18
Sötare får man ju leta efter!!
Johanna hämtade mig och vi åkte hem till henne.. Satte igång en film och somnade..

Imorse åkte jag hem till Hanna och Mia å väntade på bussen som jag skulle ta til Ljusdal tillsammans med Bukk.. Vi åkte halv tolv och kom fram vid halv ett.. Då var det meningen att Johannes skulle vara där och hämta oss, men inte var han det inte.. Vi fick vänta till kvart i två.. Det var en lån väntetid dä.. Påvägen till Tänndalen måsta vi även plocka upp Kim och Kristoffer i Bruksvallarna.. Det blev trångt och jag var skapligt trött.. Kom fram vid sex tiden.. Så det har varit en ganska så lång dag idag.. Jag och Bukk har börjat skrivit ett mållista som vi ska hinna göra här i livet.. Den är inte riktigt färdig än så jag skriver inte upp den här än.. Men den kommer, det lovar jag :)

Ha det så fint nu allesammans..
image19

Pussar!!

Kommentarer
Postat av: Noniii

Även på den stora bilden har han byxorna som ja köpte till honnom då :P..

men hu man ser ut då kunna du int ta en lit fina bild då håret ser lit bättre ut :P.

2007-11-29 @ 22:42:26
URL: http://Nonii.blogg.se
Postat av: linnéa

hihi vilka fina bilder=)

2007-12-02 @ 19:05:21
URL: http://www.lforsberg.blogg.se
Postat av: Mia

Åååååååååååååh, han är ju så äckligt söt :) !!

2007-12-06 @ 13:03:43
URL: http://mialundholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0