Öron-eksem-infektion!!

Jag tror att det var i förregår som jag började få lite problem med mina öron.. Det var lixom sårskorpor, å det varade lite.. Men gjorde inte ont.. Fast på kvällen så blev jag alldeles öm runt vänster öra, och den hade svällt upp som fan å var alldeles röd!
Igår hade jag lite värk också så jag ringde till hälsocentralen men telefontiden var stängd, så jag skulle ringa dagen efter istället.. Framåt kvällen blev det bättre, det kan iofs ha berott på att jag tog en ipren :S:P
Så kvällen tillbringades med en massa folk på Strandgården, där det var luciavaka.. Det var riktigt trevligt :P
Imorse vaknade jag klockan 7 av en förjävla värk i öronen. Visste inte vart jag skulle ta vägen.. Jag väckte Anna och Anna-Zara och vi alla åkte in till Funäsdalen för att gå på hälsocentralen, vi kom dit fem minuter innan de öppnade.. Efter snack med tre oika läkare/sköteskor kom de fram till att jag hade fått Öronekseminfektion :S Det trodde att det var nått annat först, som krävde att jag skulle behöva ha antibiotika, men det slutade med örondroppar som jag ska droppa i öronen.. Så mina sista pengar gick till dessa örondroppar.. Jävla skit att sånt ska hända nu då!
Har haft ont hela dagen å knaprat på lite värktabletter.. Hoppas att det kommer bli bättre nu då bara!!

För övrigt så har ju Anna-Zara varit här sedan i måndags kväll. Det har varit roligt, men vi han dock bara åka en gång i slalombacken, har varit en massa annat att stå i här å dessutom mina problem med öronen då.. Så förlåt Anna-Zara om din vistelse här inte har varit så bra. Men jag tyckte iaf att det var väldigt roligt att du kom :) Vi ses snart igen :) :P

Nu ska jag gå å snacka lite i telefon, å sedan ska jag städa lite (om jag orkar) på vårat otroligt stökiga rum..

Jag längtar till juldagen :D!!!!!!


Pussar!!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Usch, det där lät ju inte vidare trevligt! Men det var ju tur att du slapp antibiotika iaf! Blir du hemma i hudik nå i jul och nyår? Skulle vara kul om vi kunde ses isf. Saknar dig gumman!

Pusskram
/Nicole

2007-12-13 @ 22:48:49
URL: http://www.nicolebiasi.blogg.se
Postat av: Mia

Biljetterna till Stadt är slut på juldagen, har du redan köpt din eller? Puss!

2007-12-13 @ 23:13:06
URL: http://mialundholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0