Hassela!

Igår skulle ju jag snacka med en massa folk å reda ut saker och ting, men jag har inte lyckats göra det.. För mina pengar på mobilen är slut och  de jag vill prata med är aldrig inne på msn samtidigt som mig.. Men jag ska göra det så fort tillfälle ges..
På eftermiddagen jobbade jag iaf i Hassela.. Det gick väldigt bra, no problemas.. Efter jobbet var jag kvar en sväng å snackade med lite folk, hade trevligt. Sedan begav jag mig till mitt rum i maxistugan som personalen delar på..
Natten avslutades med ett långt samtal med Markus :) Jag saknar dig!

Idag har jag inte gjort så mycket än. Jag börjar inte jobba fören klockan fem ikväll. Men ska åka å hämta Anna i Bergsjö snart.. Hon ska också jobba här ikväll, det ska bli roligt :)

Har väl inte så mycket mer att berätta nu.. Jag mår bra.. Vill bara komma på vart jag ska ta vägen å jobba för att tjäna en jävla massa pengar :P så att jag kan resa utomlands! Att vara utomlands är det bästa jag vet, sola, bada och helt enkelt NJUTA! Så jävla underbart!!

Jo, jag har nästan helt kommit på vad jag ska tatuera nu.. E nästan klar, en liten del fattas bara.. Måste få till det på ett snyggt sätt.. Men det känns bra med det jag hittils har kommit fram till :) Å tatueringen kommer att hamna på ankeln..


Jaja, ska dra å hämta Anna nu ja.. Vi hörs gott folk!


Pussar!

Kommentarer
Postat av: linnéa

ÅHHH, det låter så himla härligt. Antonia berättade att ni fått en resa av eran pappa i julklapp! SHIT VAD HÄRLIGT. ja e avis!

2007-12-30 @ 18:52:55
URL: http://lforsberg.blogg.se
Postat av: linnéa

VAAAAAAAAAAA!!!!!! ska du tatuera dig mimmii?!?!??
AVIS ja e

2008-01-09 @ 16:14:29
URL: http://lforsberg.blogg.se
Postat av: maag

nu får du ta o skriva lite mer i bloggen så vi blir uppdaterade om mimmis liv :P puss!

2008-01-18 @ 17:44:43
URL: http://linneamagdalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0