Bara lite uppdateringar..

Nu var det några dagar sedan jag skrev.. Öhm, jag jobba några timmar varannan dag nu. Det går bra. När jag är ledig tar jag det lungt, nu försöker jag även bli klar med ett värdskapstest.. Det görs på internet och tar 6-8 timmar så det är skapligt drygt.. Men förhoppningsvis lite lärorikt iaf :P

I onsdags var hela arbetsgänget ut på en nyöppnad pub här i byn. Från början var det bara vi, det var roligt redan då. Vi spelade ett fotbollsspel, dart och satt å skrattade. Helt plötsligt var vi inte ensamma längre, det välde nästan in folk :P Det var rikigt skojj med mycket skratt :D!! Kolla in Annas bilddahbok så får nu se :D
Så igår var jag verkligen helt död. Var längesedan jag mådde så dåligt.. Tur att jag var ledig :P

Idag har jag jobbat, det var rätt mycket under lunchen, är typ 70 pers som bor här och ska ha frukost, lunch och middag hela helgen.. Så det e roligt att det är lite folk!

Igår var det en bra dag :) Ärlighet är så bra! Så skönt!! :)
Vänner och familjr är det bästa som finns!!!

Nu ska jag sätta igång med det där testet igen, det gör att jag får liftkortet mitt..
Föresten så kommer Anna-Zara hit på måndag, det ska bli riktigt roligt :) Då måste vi åka lite i backen!!

image20

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0