Vit månad!

Heej!

Jag har även hunnit med en hel del fester i sommar, det är ju så härligt och gott att sitta ute och njuta av vädret och gott sällskap :) Men eftersom att det blivit rätt mycket sånt i sommar så har jag en vit månad just nu, det kan behövas ibland det med :) En vit månad vad gällande alkohol, godis, chips och allt sånt där onyttigt! Skönt att rensa kroppen lite!


IdaSofie, Linda och jag hemma hos mig nån gång i sommar :)

Kvällen avslutades på Patricia. Vi hade det väldigt skoj :) Åt middag, snackade en massa skit, spelade spel och dansade! En riktig tjejkväll :)


Carl ute i vår miniträdgård i väntan på grillat kött :)

Min kära gymnasievän Carl kom och hälsade på en kväll, väldigt trevligt :) Även vår kväll avslutades på Patricia där vi träffade på rätt trevligt folk :)

Jag måste säga att jag har haft rätt så tur med vädret i sommar. Så det har blivit en hel del soltimmar här ute på gräset och när jag var uppe i Hälsingland hade vi fint väder där också nästan varje dag. Så underbart! Men i och med att det har varit ganska så varmt har jag köpt mig en glass då och då. Jag är ingen glass-människa egentligen men det finns två glassar som jag brukar köpa om jag köper nån och det är antingen mjukglass eller Calippo :)


Svalkande och gott :)

I nästa inlägg kan jag skriva lite mer om mina två veckor uppe i underbara Norrland samt lägga in lite bilder därifrån! Men nu tänkte jag försöka dra mig till sängen och förhoppningsvis kunna somna och sova en ostörd natt (har varit lite oväsen från gatan några nätter i rad nu och jag vaknar ju så lätt).

Sov gott med er!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0