Hallå hallå!

Heej heej folket!

Förutom att ha varit på möhippa och bröllop i sommar så har jag gjorde en hel del andra grejer också.
Jag har tränat, jobbat, solat, badat, varit ledig, njutit och haft det härligt :)
Den större delen av sommaren har jag varit här hemma i Stockholm. På midsommarafton jobbade jag långpanna men det var helt ok. Jag är van att jobba på sånna speciella tillfällen och det gör mig inte så mycket.


Bild på restaurangens trädgård på midsommarafton :)

Jag har även haft lite besök :) Det gillas verkligen! Anna-Mia och hennes lilla söta Wera kom på besök över en dag. Vi hade det väldigt mysigt. Ena riktiga sötnosar båda två :)


AnnaMia och lilla Wera :)


Wera och jag myser i parken :)

Jag orkar inte skriva så mycket mer nu. Men ska försöka att uppdatera rätt ofta igen iaf, den senaste veckan har jag iaf varit duktig ;)
Om ni vill veta vad som händer lite oftare i mitt liv kan ni följa mig på Instagram och/eller Twitter (Ja, jag har faktiskt börjat med det också nu, är inte så jättebra på det än men det tar sig). Jag heter även där MimmiCaroline eftersom att jag faktiskt heter det ;)

God natt allesammans vi hörs om nåt tag igen :)
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Gulle dig då..:) det var mycket trevligt, tycker att vi får göra om det snart..:) idag blev det bestämt att jag kommer att börja jobba i november isf feb så då kan vi ses om vi inte ses innan..:)



Tack för en super mysig dag..:)

Puss från mig och Wera..

2012-08-17 @ 10:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0