Pluggdag..

Halloj!
Idag har jag verkligen pluggat alla timmar som jag har kunnat. Det har väl gått sådär om jag ska vara ärlig. Men har försökt och gjort mitt bästa iaf. Till middag lagade jag till egna köttbullar :) Det är andra gången jag gör det och det gick riktigt bra :) Jag fuskade dock med potatismosen och tog pulvermos som Hanna lämnat kvar här. Jag tror inte att jag ljuger om jag säger att det är första gången någonsin som jag gör pulvermos. Men det var väl helt ok iaf. Till det blev det gräddsås av stekskyn och lingonsylt, mumma :)

Ikväll har jag varit på träning. Skönt att springa ur sig lite när man pluggat en hel dag. När jag kom hem kikade jag klart på det nyaste avsnittet av Gossip Girl å jag måste ändå säga att det var rätt så spännande, garanterat en säsongsavslutning.. Nu tänkte jag börja dra mig mot sängen och kanske att jag läser lite i fysikboken innan jag somnar.

Vi hörs imorron! God natt alla!
PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0